Q: Ako môžem urobiť rezerváciu?
A: Rezerváciu môžete urobiť on-line, e-mail alebo nám jednoducho zavolajte +421 918 863 505.
Q: Potrebujem potvrdenie rezervácie?
A: Áno, po prijatí Vašej rezervácie Vám operátor automaticky zašle potvrdzovací e-mail alebo SMS obsahujúci detaily rezervácie a pokyny pre vyzdvihnutie.
Q: Musím Vám zakaždým zadávať osobné údaje, keď robím rezerváciu?
A: Môžete si otvoriť účet zadarmo, a Vaše osobné údaje budú u nás registrované . Zavolajte nám pre otvorenie účtu.
Q: Dostanem potvrdenie o platbe?
A: Potvrdenie Vám vydá priamo šofér.
Q: Kedy budem platiť za transfer?
A: Platiť budete šoférovi vo vozidle. Akceptujeme hotovosť alebo platobné karty (VISA, VISA electron, MasterCard, MasterCard electronic, Maestro…)
Q: Aký spôsob platby akceptujete?
A: Hotovosť alebo platobnú kartu.
Q: Ako nájdem svojho šoféra na letisku, prístave alebo na stanici?
A: Šofér Vás bude čakať v príletovej hale oproti východu (Transit Gate) s Vašim menom na tabuľke. V iných prípadoch budú pokyny o vyzdvihnutí obsiahnuté v „Potvrdení rezervácie“ ktoré Vám zašleme e-mailom či SMS.
Q: Čo urobiť, keď nemôžem nájsť môjho šoféra?
A: Prosím, ihneď nás kontaktujte +421 918 863 505 a zostaňte v príletovej hale, pokiaľ Vášho šoféra lokalizujeme.
Q: Čo je služba “ Meet & Greet “ ?
A „Meet & Greet“ je služba, , kedy vodič zaparkuje svoje vozidlo a čaká Vás v príletovej hale s Vašim menom na tabuľke. (Bezplatný servis)
Q: Môžem v aute fajčiť?
A: Nie. Transfer Taxi prevádzkuje striktne nefajčiarsku politiku vo všetkých svojich vozidlách.
Q: Budem priplácať ak zmením ciel transferu?
A: Áno, ak je to do inej lokality, alebo ak žiadate o zastávku na ceste do cieľa, môže byt účtovaný príplatok.
Q: Vaše prevádzkové hodiny?
A: Pôsobíme 24/7, 365 dní v roku.
Q: Poplatky za čakanie?
A: Na letiskách 1hodina čakania zdarma po pristátí lietadla. Každá ďalšia začatá hodina je spoplatnená 10 eur/hodina.
Q: Čo urobiť, ak môj let mešká alebo je zrušený?
A: Žiadne obavy, on-line monitorujeme jednotlivé časy príletov a odletov, v prípade meškania alebo zrušenia letu sme v čas informovaný a Váš transfer je automaticky aktualizovaný alebo zrušený.
Q: Ponúkate detské sedačky?
A: Áno. Môžete požiadať, ak je to potrebné. (Bezplatný servis)
Q: Storno podmienky?
A: Mali by Ste nás informovať o zrušení transferu aspoň 3 hodiny pred časom ktorý bol požadovaný.